Followers

Hi~~WELCOME TO MY BLOG

"Thanks sebab sudi singgah kat blog yang tak berapa lawa dan cerita yang tak berapa menarik ni...I'm still learn how to make my story or my blog be fantastic.Apa-apa pun thanks.>_<
Hope enjoy reading my story.. Let's make a change.Have a question,you can ask me but if i cannot answer it,sorry.I'm not really good in everything.Jom tegur menegur untuk kebaikan.May ALLAH bless u all."

Friday, February 17

.:rehlah:.

Fuhhh!!!Baru abis rehlah Rabu lepas..Penat giler beb..Kami dibahagikan kpd 4 kumpulan iaitu kpd rumah sukan..(merah,kuning,hijau&biru)Rehlah tahun ni merupakan satu kelainan iaitu tahun ni takder sembelih ayam..(T_T)Tahun ni kita guna ayam Al-Zain[entah btl x eja](:P)


Kami mulakan p'jlnan kami dr skolah ke tapah rehlah iaitu di tapak thn lps..patai ape ntah name..kami dibekalkan 3 ekor ayam Al-Zain dan sebuku roti.Sarapan kami tahun ni roti coklet bukan nasi lemak...Alhamdulillah.Setiba di sana mcmbiasa kami diminta utk membersihkan kwsn utk bermain dr sebarang kayu atau sampah yg mampu mencederakan org..Tahun ni kiorang main 2 game iaitu bola sepak&ragbi.Masa main bola sepak ramai yang sakit sbb sorg2 main x ingat dunia..ade ker patut sepak kaki org x pasal2 kaki org tu sakit...kesian..hu3(bukan nak marah)Aq x leh lupa waktu main ragbi dgn umah biru,sakit kan main..Perrrgh!!kitorg abis main kol 1 tgh hari,pas2 bakar ayam..YEAHH!!!saat yg dinantikan tlh tiba,,Tahun umah merah x mkn ayan golek campur pasir dah...thn kitorg buat cam BBQ tp still ade pasir sikit2..It's okay.lps mkn solat zohor..kitorg amik wudhu' guna air laut..Ombak bukan main tinggi jugak abis sluar aq basah.ha3 Banat kene solat ats pasir sbb x muat kanves.kanves utk bnn tpade je banin solat ats pasir..lps kemas2 kitorang jln balik ke k skolah..ade funny story,beg k.Sarah Nur syafiqah ilang..(x jumpa cari)akhirnya mlm jumpa..kiyotg sampai skolah dlm kol 3:30ptg.itulah rehlah kami thn ni,lbh mencabar dan memenatkan dr thn lps..


turut hadir para alumnai iaitu kalu banat k.Biah,k.Zimah,k.Shaza&k.Marsha




LIFE MUST GO ON NO MATTER HAPPEN!
ALWAYS SMILE[:)]